Wednesday 26 September 2012

Cicibarát

Délután hívott a háziorvos, hogy megjött a kenet eredménye a laborból. Nincs fertőzés. Nagyszerű, de akkor mégis mitől fehéredik ki a cicik hegye, mi az ami lerakódik rajta, mitől fáj, mitől szúrkál benne!? Nem tudja, válaszolta, és az Epsom Salt-ot (magnesium sulphate) javasolta, hogy azzal áztassam.

A szombaton szétkülött 12 emilre öt válasz érkezett, többek között Jack Newman-tól (ő volt az első, aki válaszolt, még szombat reggel!). Szakterülete a szoptatás. Megnyugtatott, hogy a Bactroban-tól nem lesz baja a gyereknek, évek óta használják. Ugyan én a cicit csak nem mertem a szájába adni azóta, a kipumpált tejecskét kapja.

Az eddig használt Tommee Tippee 'cicipárnát' most nem találtam, helyette a Lansinoh 'nursing pad'-jait kaptam. Valamivel nagyobbak, nagyjából ugyanolyan vastag, épp csak külön vannak csomagolva, egyesével, és halvány rózsaszín, meg kagyló alakú. Ha már szín, akkor inkább lilát választhattak volna (és akkor még 'brand'-en belül maradtak volna). Az egybecsomagolt TT szerintem meg praktikusabb, ha táskába dobom, nem kell figyelni, hogy lesz-e párja. Ennek ugyan könyebben feltéphető a csomagolása (a TT-ssel mindig bajban vagyok), de a félbehajtott párnával szöszölni kell, hogy szétnyissam.

Lansinoh-Nursing-Pads
Lansinoh Nursing Pads

A mai terméshozam (14+2):
• 03:20 - 55 ml B + 68 ml J
• 08:20 - 50 ml B + 48 ml J
• 17:00 - 78 ml B + 98 ml J
• 23:00 - 68 ml B + 78 ml J
Totál: 543 ml

No comments: