Tuesday 19 March 2013

Tyetye-metye

Szövegelés nélkül nem múlhat el a nap. Több mindent is összekapcsol, de a kedvenc a tye-tye-tye. Gondoltam beszélgessünk. Ültünk a játszószőnyegen, nagyon elfoglalt volt, majd én is tyetyézni kezdtem, tyetye-metye, tyety-mety. Abbahagyott mindenféle mukacolós tevékenységet és kiült az arcára a döbbenet. Olyan komolyan nézett, el sem tudtam képzelni mi járhatott a buksijában. Na ezzel is meg mi lett!?! - gondolhatta.

Mai menü: joghurt + banán, édesburgonya (dupla adag!) meg quinoa.

Elmúltunk 9 hónaposak, gondoltam jöhet egy kis joghurt. Eredetileg ezt is egy éves kora utánra terveztem, de a 'kap-e elég-tápanyagot?' megingatott. Natúr, bio, Greek-style. Savanykás, így villával áttört banánt is odakészítettem mellé, ha esetleg nem ízlene magában. Ízlett, így a banánt a végén kanalaztuk el.

A mai terméshozam (39+1):
• 04:40 - 165 ml
• 11:15 - 155 ml
• 17:45 - 100 ml
• 21:30 - 200 ml
Totál: 620 ml

No comments: