Sunday 17 March 2013

My first St. Patrick's Day

primax_my_first_st_patricks_day

Az első Saint Patrick's Day, vagy Paddy's Day! Várjunk, voltaképpen a második, tavaly ilyenkor 26 hetesen a gömbölyödő pocakon átszűrődő zajokra hegyeztük a fülünket. A Guinness-t idén még tejecskére cseréltük, na de majd jövőre!

Mai menü: sovány pipihusi (mell), hozzá egy-két korty leveske, porridge meg banán hozzá. A zabkása olyan szépen fogyott (baba)kanálból (persze azért egy kis dagonya, kendd-a-hajadra jól csúszott a végére), viszont a (nagy)kanálból ivás inkább csak bugyborékolás volt.

Délutánra megint eldugult a bal, az a hónom alá keményedő fajta. Belefáradtam már, hogy pánikoljak, ezenfelül én vagyok az egyetlen, aki segíteni tudok magamon (jelenleg, mert ugye Picikére még mindig számítok, hogy egy nap majd). Forró borogatás/zuhany/masszázs helyett hand expressing-gel indítottam, és láss csodát, kioldódott, sőt, sőőőt, nekiállt csepegni, mint a rosszul elzárt csap. Vagy negyed órát is elcseperészett! Ez is megértük. Eddig a let-down által pár csepp kipréselése volt a max, az is csak nagy ritkán. Ma viszont hosszas csepegésre fogta. Hagytam. Ha a kórházban a pumpa tukmálása helyett (úgy állították be, az az egyedüli megoldás) a kézi technikára (a fejés szót még mindig nem kedvelem) tanítanak meg, egész máshol tartanánk ma. Most éreztem rá igazán az ízére. De amíg egy újszülöttet a kézi fejés expressing még jól tud lakatni, addig egy Picikét igencsak kiakasztana, hogy hol-van-már-az-a-tejecske!?!

my_first_st_patricks_day

A mai terméshozam (38+6):
• 00:30 - 90 ml
• 06:44 - 175 ml
• 11:15 - 115 ml
• 17:00 - 110 ml - L bl.
• 21:30 - 190 ml - unbl.
Totál: 680 ml

No comments: