Friday 5 July 2013

Elindulunk?

Harmadik napja van kipakolva, kiborítva a játszós doboz. Katonásan tologatja az üres dobozt keresztül-kasul a nappalin. Nincs a padlón egy szabad fél négyzetméter sem, mindenütt hever valami, ami nyivog, csörög, recseg, vagy éppen zenél. Amikor megunta a tologatást a kanapé széléről rámnézett, kinyújtotta a két karját, én is felé nyújtottam az enyémet, majd odalépdelt. Elindulunk hamarosan?

bergerie natural bio sheep's yogurt

Bergerie Bio Organic Sheep's Milk Yogurt Natural 125 g
Ingredients: pasteurised sheep's milk, selected live cultures.

Nutritional Information per 100 g
Energy 87 kcal / 361 kJ
Protein 4.8 g
Carbohydrates 3.8 g
Fat 5.8 g

Reggelire juhtejes joghurtot ettünk, banánnal. Utána fogyott még zab-árpa-quinoa pehelyből készült porridge is. Ebédre cukkini teljes kiőrlésű tönkölybúza spagettivel és Cheddar sajttal. Olyan finom lett, hogy már azon kaptam magam, szurkolok, hogy hagyjon nekem is belőle. Persze, hogy megette az utolsó szálig, sőt, még csúszott volna több is belőle. Vacsorára körte kompótot quinoával.

Cukkini teljes kiőrlésű tönkölybúza spagettivel, sajttal

Recept: A spagettit (Biona Organic Wholegrain Spelt Spaghetti) feltördeltem és forrásban lévő vízbe dobtam. Mikor a tészta kellően puhára főtt, leszűrtem, hideg vízzel leöblítettem, lecsepegtettem. Közben elkészítettem a cukkinit. Alaposan megmostam, héjával lereszeltem. Fél tk. kókuszzsíron megpároltam (nem kell, hogy színét veszítse, épp csak megpuhuljon), a végén pedig egy kisebb gerezd fokhagymát reszeltem bele, átforgattam és már készen is lett. A tésztához kevertem. Meghintettem reszelt Cheddar sajttal (nagy lyukú reszelőn ezt is). Egyszerű, gyors, és igen-igen finom! A fokhagyma kivételével a hozzávalók bio.

A mai terméshozam (54+3):
• 06:30 - 130 ml
• 13:40 - 150 ml
• 21:00 - 115 ml h.expr.
• 23:45 - 115 ml
Totál: 510 ml

No comments: