Thursday 30 August 2012

Azok a szemek!!

Reggelre szép mély lyukat mart a jobb arcocskájába, így ismét felkerült a miti. Persze nem tetszett, mert így nem tud matatni a szájában. De legalább a szemében sem! A fültépkedésnek sem örültem, de az mégis csak 'less alarming' a szembe böködésnél.

Ó igen, a szemek! Hol gomb-, hol meg bociszemekkel bámulunk egymásra. Az előbbi a kiváncsiskodó, míg a nagy, kerek bocis a 'szeretgess meg'. Olyan szívesen szorongatnám, ropogtatnám, de még mindig nem díjazza, ha szorosan magamhoz ölelem, mert akkor ugye nem lehet kalimpálni. Abból pedig nincs hiány. Kézzel, lábbal megy a duma! A peluscserénél meg aztán végképp nagy a szabadság, épp csak begöndörödik anya haja, mire felkerül a pelenka. Közben pedig apró, visongó dínóhangokat hallat. Kis velociraptor!

Apropó, pelenka. Az új dizájn egy kalap szrt sem ér. Délelőtt a pee-pee, délután meg a pee-és-poo együtt indultak kalandra. Ez utóbbi a hasa közepén sárgállott (csodálkoztam is, hogy ilyen minta nincs is a body-n!). Ilyen még nem történt, ezidáig, mármint elől poo-poo (a háta közepét már kétszer meglőtte a Róka!). Mint ahogy az sem, hogy délután a dínóvisongásra reagálva bemegyek és mit látok, az ágya kellős közepére vörmizte fel magát. Onnan vigyorgott vissza.

Csak ámulok, hogy ennyi üvegezés után a cici még mindig favorit. Bár elutasította a fekve-cicit, de a jó öreg szoptatós párna kéznél volt. Arról már jókat kortyoltunk (igen, kortyoltun, hallottam!!). Új trükköt vetettem be, lehúztam az állát, hogy több cicit tolhassak be, és láss csodát, nem tiltakozott ellene. Korábban hiába tömtem tele areola-val, addig vergődött, amíg le nem ért a mellbimbóra. Az erőltetésnek meg az lett a vége, hogy még mérgesebben szívta (így pár napra ismét a pumpára kényszerítve a cicit), persze csak a hegyét, mert hiába dugtam vissza, még öklendezett is, az ordításról nem is beszélve. Azért a 10-10 perc cici után még letolt 80 ml formulát.

Cum-cum nem, mancs igen, igen!! Igaz, az nem tud olyan messzire szaladni, hogy ne kerülhetne vissza a szánkba.

A mai terméshozam:
• 07:00 - 65 ml B + 80 ml J
• 14:00 - 50 ml B + 40 ml J
Totál: 235 ml (napi szükséglet 30.7%-a)

Dreamy eyes! I can stare forever into...

No comments: