Thursday 27 September 2012

Bugirájd

Írtam Naty-éknak pelenka ügyben, hogy hát elszúrtátok az új design-nal. Több körös emil-váltás után kiderült, hogy amit én új dizájnnak gondoltam, az valójában a régi (mondták ők), hogy én előbb az újjal ismeredtem, majd a régivel találkoztam, ami valahol elfekvőben lehetett a Boots raktárában. A lényeg, hogy lesz megfelelően rögzíthető Naty nappy, mert sem a Pampers, sem a Huggies pelenka nem vált be, az előbbi, mert éktelen vegyszerszagot áraszt, az utóbbi pedig mert szivárog (ennek sincs füle elől, mint az régi-új Naty-nak).

Naty-ék két csomag pelust adtak postára a napokban a kellemetenségem okán. Délután elsétáltunk érte a postára (30 perc egy irányba). Missy nagyon jól viselte a bugirájdot, szemlélődött, fákat, felhőket, épületeket. Semmi nyekergés nem volt. Egyszer görbült csak le a szája, amikor egy vinnyogó autó húzott el mellettünk, de tízig sem számoltam el, megvigasztalódott. Egyébként mostanában hamarabb vigasztalódik, ha eltörik a mécses. Meg persze az is igaz, hogy hamarabb le is görbül az a csinos kis szájacska. Még kiváltó ok sem kell hozzá.

A kórház mellett mentünk el. Két kisdedet is épp akkor vittek haza, békésen szundikáltak az autós ülésben. Aprók voltak, vöröskék. Három hónappal ezelőtt a mi kis Napsugarunk is elhagyhatta a kórházat. De régen is volt! De mekkorát nőttünk azóta! Hogy repül az idő! De hova is szalad!? Máris nosztalgiázom.

Peluscserénél (is) énekelek neki, hogy azzal is lekössem a figyelmét, hátha kevesebbet kalimpál-tekereg, és így talán simábban megy a (levesz-lemos-feltesz) hadművelet. Ilyenkor figyeli a számat, ahogy mozog.

A napokban a 'Cifra palota' a sláger:

Cifra palota,
zöld az ablaka.
Gyere ki, te Tubarózsa,
vár a Viola.

Kicsi vagyok én,
majd megnövök én!
Mint a tüdő a fazékból
kidagadok én.


Kislány vagyok én,
majd megnövök én!
Esztendőre vagy kettőre
nagylány leszek én
.

Ha eszek nagy érdeklődéssel követi, ahogy eltűnnek a dolgok a számban. Követi a kanalat vagy épp az almacikket. Le nem veszi a szemét rólam. Ha csámcsogok, hangosan kinevet.

Szövegel akkor is, ha a keze a szájában van. A 1-3 vagy a 2-4 ujjacskák vannak csócsálgatva. Ki is vörösödnek szépen. Ma mindkét keze a szájában volt, úgy énekelt, szélesszájú kisbékát mintázva.

A mai terméshozam (14+3):
• 08:00 - 95 ml B + 118 ml J
• 15:20 - 78 ml B + 90 ml J
• 23:30 - 95 ml B + 105 ml J
Totál: 581 ml

No comments: