Friday 28 September 2012

Pillanatkép

Mindent a szájába töm, ami csak a keze ügyéne kerül. A takaró, a börpirongy sem kivétel. Ma a gombot próbálta lerágni a kardigánjáról. Ezentúl majd ügyelnem kell (arra is), hogy ne legyen laza gomb egy ruhadarabon sem?

Kiszámoltam ugye, hogy ha hétszer eszünk, akkor 120 ml, ha pedig csak hatszor akkor 140 ml a minimum folyadékigény. Igen ám, de most, hogy egyre hosszabbakat alszunk, csak ötször van kajcsi: hajnali kettő és négy között, reggel hét és kilenc között, majd dél-három-hat vagy egy-négy-hét, ez pedig már 170 ml (kerekítve). Ó, az étvággyal nincs is semmi probléma, 'mummy's milk'-ből amennyi csak jól esik (vagy amennyi éppen van). A délutni 110 ml anyatejet gondoltam felkerekítem formulával, meg sem állt volna amíg ki nem ürül az (120 ml vízből lett 140 ml formula) üveg, ha el nem veszem, amikor már csak 60 ml maradt benne. Zokon vette.

A cici kikészült. Kikészítette a pumpa. Nem először. De remélem utoljára! Már olyan vastagon kenem a lanolint, hogy ki sem látszik alóla. A jövő héten találkozom az egyik IBCLC-s tanácsadóval. Ez már nem helyzet, de feladni akkor sem fogom! Nem tehetem, kevesebb anyatej, több tápszert hoz magával. Anyatej hiányában pedig full formula, ami nagyon elszomorítana.

A Friends of Breastfeeding-től meghívást kaptam az idei Breastfeeding Challenge-re (tavaly közel 400 gyermek szopott egyidejűleg, 392 egészen pontosan, annak ellenére, hogy az országban az egyik legalacsonyabb a szoptatási arány a világon). Tegnap még regisztráltam is, de ma le kellett mondanom.

A mai terméshozam (14+4):
• 09:20 - 90 ml B + 90 ml J
• 15:20 - 82 ml B + 90 ml J
• 21:40 - 75 ml B + 75 ml J
Totál: 502 ml

No comments: