Wednesday 19 September 2012

Sokminden

Nyolc és fél óra szunyát nyomott egyszuszra az esti 8 órás 'top-up' után és csak 4:30-kor kezdett el mocorogni, hogy hol a kaja. Ehhez nagyon is hozzá tudnánk szokni.

Megfigyeltem, hogy a fejét jobb oldalra fordítva alszik (csak és kizárólag), és ha ébren van, akkor is szinte csak arra nézelődik ha a hátán van (kézben jobbra is, balra is). Hiába lóg Boris a másik oldalon, neki csak a jobb oldala tetszik. Átkerült hát a könyve is arra az oldalra, Boris alá, meg néhány recsegős, csörgő játék. Hátha (is) 'odaszokik'.

Tummy time után mellé feküdtem és a bal fülébe recsetettem az egyik Baglyot. Fülét sem mozdította, nyomta a szöveget a másik oldalnak. Már amikor zsibbadásnak indult a kezem, és egy kicsit idegesebben rázogattam szerencsétlen állatot, odafordult, 'mit rázod, nem tűnt fel, hogy nem érdekel!' kifejezéssel az arcán, majd vissza is forult és szövegelt tovább.

Már nem bátortalan semmit megfogni ha a hátán is van. Amit a kezébe adtam, ráfogott, majd ment is a szájába.

Az evések közötti szundi ma nem nagyon ment. Betakartam, benyomtam cum-cumot, majd magára hagytam, eddig olyan szépen ment az önaltatás. Eddig. Énekelve - csak úgy hívom 'whale song' - szólongatott, 'hol vagy már, kiesett a cumi'.

Cum-cum sem tudta ma túlzottan lekötni, álomra csalogatni. Inkább ujjrágcsa. A mutató meg hüvelykujját használja erre a célra. Néha jó mélyre megy, ilyenkor csak fintorog. Cum-cum is csak engedéllyel kerülhet a mindent megkóstoló szájacskába. Meg szoktam kérdezni 'kéred cum-cumot?', miközben az orra elé emelem. Ha nyitja a száját zöld a lámpa, ha nem, cum-cumnak esélye sincs.

Ma úgy esett jól az elalvás (még ha csak 15-20 percre is), hogy a kezemmel meg-megsimogattam a buksiját, amit ő aztán a pofijához, az orra elé szorított. A kiságya felé görnyedve vártam, hogy eresszen a szorításból, hogy 'meg tudjak lógni'. Volt, hogy negyed órát is így voltunk. Milyen praktikus is lenne csak lepattintani és otthagyni a rabul ejtett kezet. No de mihez is kezdenék szadon, de kéz nélkül?

Ha nem ment az alvás, körberaktam játékokkal, csörgőt is kapott a csuklójára, hogy elfoglalja magát. Ment a szövegelés, időnként valami recsegett, majd egyszer csak csend lett. Benéztem hát, biztos bealudt, hogy kivegyem a játékokal. Mit látok, fejjel lefelé vigyorog, a feje ahol a lába szokott lenni, a lába pedig a feje helyén.

A csüngős fülbevalók kora lejárt. Fodrászhoz is ideje elmenni. Hol a fülembe, hol a hajamba kapaszkodik.

Visszatértem a lanolinhoz. Meghajszárítózom ugyan a cicihegyeket, de jó vastagon be is kenem utána. Ma már tudtam úgy pumpázni, hogy nem volt ordíthatnékom.

A mai terméshozam:
• 05:20 - 78 ml B + 92 ml J
• 12:20- 60 ml B + 75 ml J
• 20:20 - 70 ml B + 80 ml J
Totál: 455 ml

No comments: