Friday 14 September 2012

Sokk, a duma

Délután megjött a laboreredmény. Negatív. Semmit sem találtak. Semmi sem nő, semmi sem tanyázik a poo-poo-ban. Nincs baci. Jó hír, nagyon jó! De akkor vajon mitől híg, zöldes, 'taknyos' állagú és időnként habzón jőn ki?!?

A tegnapi védőnőtől egy (mo-i) szoptatási tanácsadó telefonszámát is megkaptam. A cél (továbbra is) pumpáról cicire. Nem adom fel, míg egy darabban látsz, Nem adom fel, míg életben találsz... Emilt is váltottunk. Pucérkodtam, küldtem cicis képket, ugyanis az újabban kifehéredő (túrós szerű réteg) mellbimbó nem hagy nyugodni. A védőnő (public health nurse, közegészségügyi nővér, ha úgy tetszik) itt sem esett kétségbe. A tanácsadó gombás-bakteriális kombinált fertőzésekre gyanakszik. Na puff. Csak hogy ne legyen unalmas. Használat után hajszárítózni ajánlja, hogy teljesen megszáradhasson. A Canesten is szóba került, de nem igazán hajlok rá. Azzal sem segítettem, hogy bekentem anyatejjel, mert táptalaj, mondta. A cicipárna (breast pad), ami mostanság állandó (no nem azért mert csöpögnék, hanem mert kellően vastag, hogy minden ingert távol tartson a mostanra már amúgy is túlingerelt rügyektől) alatt nem is maradt száraz. Igaz, nem is hagytam kiszáradni, vastagon kentem rá a lanolint. Canesten helyett natúr probiotikumos joghurtot tettem rájuk este. És itt jött a sokk, a jobb mellbimbóm nyaka felül teljesen érzéketlen!! Köszönöm pumpa.

Vacsora előtti peluscsere. Közben beszélgetünk, hogy volt a munkában, mi volt a menü, mire Missy türelmét vesztve: mam, mam, mam! [Sok a duma, adjatok kaját!!] Összenéztünk. Én nem mam-mam-mázok neki napközben, mentegetőztem.

A mai terméshozam:
• 04:00 - 105 ml B + 115 ml J
• 13:00 - 115 ml B + 115 ml J
• 21:00 - 90 ml B + 90 ml J
Totál: 630 ml

No comments: