Thursday 13 September 2012

UDO

Az egyik ismerős anyuka megadta a (mo-i) védőnője telefonszámát, amin aztán konzultáltunk a 'tatonyos' poo-poo ügyében. Szerinte a tünetek alapján valami fertőzéses hasmenésnek hangzik. Egyből a probiotikumokat javasolta (itteni védőnő szerint nincs, háziorvos meg nem ajánlja). Hiába szedtem én lelkesen a probiotikumokat, mondta, nem a tejjel kerülnek át (mint hittem), hanem a bőrön keresztül. Lehet benne valami. Három héttel ezelőttig nem is volt semmi probléma (plenty of skin-to-skin contact). Se nyálka nem volt, se híg nem volt, de amióta pumpa van cici helyett, így játrunk, hogy megjártuk.

A sarki gyógyszertáros (akinek a véleményére adok, mert sosem tukmal rank gyogyszeripari terméket, ha van alternatív) most sem a saját kis portékáját sózta rám, hanem elküldött a közeli bio boltba (health shop). Amikor ott megemlítettem, hogy nekem biz kisbaba probiotikum kell, már hozták is a hűtőszekrényből.

Udos-Choice-Infants-Blend-Probiotic-Powder
Udos Choice Infants Blend Probiotic Powder

Hétféle baktériumtörzs az egészséges csecsemő mikroflóráért
(grammonként 2 billió aktív sejt):

Lactobacillus casei
Streptococcus thermophilus
Bifdobacterium infantis
Lactobacillus acidophilus
Bifdobacterium bifdum
Bifdobacterium breve
Lactobacillus bulgaricus

A mai terméshozam:
• 03:00 - 80 ml B + 75 ml J
• 11:00 - 90 ml B + 90 ml J
• 20:00 - 90 ml B + 85 ml J
Totál: 510 ml

No comments: