Monday 17 September 2012

Tizenhárom hetesek lettünk

Napról napra, hétről hétre egyre mélyebbre nő a kötődés. Olyan mintha mindig is része lett volna az életemnek. Egész nap el tudnám szagolgatni, simogatni. Éjjel különösen, amikor megtölti a pociját, majd felteszem a vállamra, várjuk a börpit, persze egyből visszaalszik, én meg csak dülöngélek vele, szagolgatom, ölelgetem. Ő is visszaölel már, úgy szoktunk nézelődni napközben.

Hajnalban bevettem a Drágát az ágyunkba, mert olyan kis jégcsap volt mindkét mancsocskája. Megsajnáltam, hogy ő ott egyedül a kiságyban, nem melegíti senki.

Egész nap nagy kínom volt. Sehogy nem akart összejönni a 'let down'. Sem a forró borogatás, sem a zuhany, sem a masszírozás nem segített. Fel kellett keltenem Kisasszonyt, hogy asszisztáljon. Ugy tűnt fel is oldotta, de délutánra a reggeli jókora csomó mellett még egy öklömnyi termett. Nem is tudtam Missyt magamhoz emelni egész nap. Este is csak 2 x 20 perc pumpa árán sikerült enyhíteni a feszitő fájdalmon. Mindehez hozzájött a mellbimbók égető, szúró fájdalma pumpakor. A szopis tanácsadó javaslatára hájszárítóztam péntek óta, meg esténként melltartó nélkül aludtam. Ki is szárádt mindkettő rendesen. Fogat összeszorítva kínlódtam a pumpa alatt, de nem hozta meg a kellő eredményt.

A mai terméshozam:
• 03:45 - 80 ml B + 113 ml J
• 08:45 - 35 ml B + 63 ml J
• 14:00 - 40 ml B + 68 ml J
• 21:10 - 50 ml B + 100 ml J
Totál: 549 ml

No comments: